Bland all kamelskit

WHAT WHAT WHAT, inkräktare har varit i farten här ser jag! Jag själv inkräktar lite på faderns dator.
Imorgon är det halloween/maskerad-partaj som gäller och jag har äntligen bestämt mig för vad jag ska klä ut mig till efter många diskussioner!

"Mamma jag vet inte vad jag ska klä ut mig till..."
"Men det är ju inte så svårt? Du behöver ju inte klä ut dig alls!"
HA-HA-HA.. Kul..

Mindre kul är att jag ligger hemma med huvudvärk, IGEN. Superdupermegakul däremot är att om 5 dagar ligger jag på stranden bland all kamelskit och rullar mig (solar).
Nu är det dags för utvecklingssamtal, stackars mor som ska få höra hur allt egentligen går till i skolan..
Nahe, tjingeling!


Kommentarer
DAISY säger:

Åh tack snygging!

2010-10-28 | 16:41:17
Bloggadress: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback