14 januari 2009

Jag säger bara; "What a day.."
Vaknar och är i princip helt död, men man tvingar sig själv upp..
En skoldag till 14.20 sen en pluggdag till 19.00.
Men jag är faktiskt väldigt glad över att jag snart är klar med teknikarbetet och väldigt stolt över mig själv!
Så nu ska jag belöna mig med att träna innebandy.
Vi får se hur det går, för jag har en inflammation i min axel, men hoppas att det funkar.

Det är skönt att ännu en vecka snart är över.
Skoldagarna rullar på och för varje dag som går kommer man ett steg närmare sommaren.
Men skolan är väldigt påfrestande och särskilt nu i slutet av nian.
Ska bli skönt att sluta skolan men ändå tråkigt för man vill inte gå ifrån klassen..
Herregud, jag sitter och pratar om sommaren redan..
Jag längtar!

Nej, nu måste jag byta om för Jessica kommer om en kvart och hämtar mig.
Ha det fint, så hörs vi!

 Jag körde på den glada stilen idag ;) haha.

Kommentarer
Emily säger:

Hej hej! Tänkte bara be dig om hjälp. Har beslutsångest inför ett arbete som ska in imorgon. Kan inte bestämma mig för hur framsidan ska se ut, har nämligen två alternativ. Vill helst ha så många åsikter som möjligt från olika personer, därför skickar jag runt detta ;)



Checka in: http://emali.blogg.se/2009/january/hjalp.html



Tack på förhand & hoppas att du inte uppfattar denna kommentar som ett kedjebrev eller någon sorts reklam! :)



jag har också pluggdag idag!

2009-01-14 | 19:16:53
Bloggadress: http://emali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback