110 på en Måndag!

Jag är död! Dagen har varit fullproppad och nu är jag helt slut.
Började med att klockan ringde vid 06.45 och jag orkade verkligen inte gå upp ur sängen.
Sen började dagen med det vanliga klädproblemet, vad skulle jag ha på mig?
När det tagit en lång stund och jag bestämt mig så fick jag sen stressa så att Linn skulle slippa vänta.
Sen gick jag till kvart i två (egentligen tio över) men skulle iväg på ett möte så Julia och jag stack tidigare.
Så vid två träffades alla "lucior" för att sjunga lite och få information. Sen var det hem och hämta lite smink och sen tillbaka till skolan för att ha musiklektion.
Slutade tjugo i fem (vanliga fall vid fem) men vi skulle fotograferas vid fem.
Så då stressade Julia, Mikaela och jag till stan för att träffa alla andra där för att sen ta foton.
Var hemma kvart över sju och då åt jag. Hade inte ätit sen elva i skolan då, så var ganska hungrig!
Nu tänkte jag duscha och sen sova. Full speed hela dagen, 110 går inte på en måndag.
Inte någon annan dag heller, inte för mig i alla fall.

Mitt huvud, mina axlar och min nacke värker. Så nu tar jag en varm dusch sen går jag och lägger mig.
Godnatt!

Julia & jag i våra fina blusar på fotograferingen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback