Fullspäckat som vanligt

Var ett tag sen jag skrev nu, tänkte göra en snabb uppdatering.

I måndags var jag och Madeleine ute och fotograferade lite. På kvällen blev det innebandyträning,
sen åkte vi hem och tog ett kvällsbad innan vi hoppade in i duschen!
Vi vaknade vid åtta nästa dag och vi gick upp och åt frukost.
Jag satte igång direkt efter det att göra i ordning Madde. Hon skulle nämligen till Kalmar och fotograferas.
En stund senare kom Linn (Maddes storebrors tjej) och fixade Maddes hår.
Senare begav vi oss in mot Kalmar!
Resultatet vet jag blev bra, men hon får inte hem bilderna förrens om två veckor ungefär.
På kvällen blev det match mot Trekanten, blev en 0-1 seger för oss!
Matchen för mig gick sämst, har inte spelat så dåligt på länge..

Men igår (onsdag) fick jag revansch! Fick ställa upp och förstärka lite med 94;orna.
Spelade hemma mot Mönsterås och det blev en seger med 5-0 och jag bidrog med 2 mål.
Det är alltid kul!

Idag hade jag klockan på halv nio, skulle träffa Emelie utanför coop vid tjugo i tio.
Vi köpte lite fika innan vi begav oss vidare hem till Maja och fortsatte sen våran cykeltur ut till Madesjösjön.
Blev solning och massa kul tillsammans ända till klockan fyra sen begav vi oss hemåt.
Vid åtta var det dags för spinningpass med innebandy, eller rättare sagt döden.
Okej, så farligt var det inte men guuud vad jobbigt det var ibland!
Jag vet en som kommer ha träningsvärk imorgon i alla fall, haha.
När jag ändå är igång kan jag berätta hur morgondagen ser ut...
Jag och Linn cyklar mot Madeleines hem vid tio, det blir pressning så länge vädret tillåter.
Efter det cyklar Linn och jag hem och förbereder oss inför kräftskivan på kvällen hos Beccis-snäckis.
Nu har jag nästan lite kramp i fingarna och jag tror det är dags att sova snart också.

Uppdateringen blev inte så snabb som jag trodde, haha.
Godnatt på er!


Emelie, jag och Maja idag vid Madesjösjön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback