Hemma igen

Nu var det ett tag sen jag skrev känns det som.
Men har varit i Göteborg, åkte i söndags och kom hem igår.
Har spelat Gothia Cup vilket var otroligt roligt, vi var där för två år sen också.
Tyvärr blev placeringen densamma, vi tog oss till a-slutsspel men åkte ut i 32;edelsfinal.
Men vi var glada för det, för istället blev det Liseberg och stan fler gånger!
Veckan har varit fantastiskt rolig och bilder kommer.
Har även bestämt mig för att inte äta godis, mcd och annat onyttigt på flera veckor för det blev det gott om i Gbg, haha.

Som sagt, jag kom hem igår och jag var helt slut.
Idag vaknade jag vid ett, mamma kom in och väckte mig.
Det var så skönt att äntligen få sova i sin egen säng och slippa den där luftmadrassen, haha.
Tog det bara lugnt i princip hela dagen innan jag gjorde mig i ordning och begav mig till Linn i regnet.
Vi satt bara och pratade och töntade oss framför datorn.

Imorgon drar jag till Ö-landet, ska bli riktigt skönt och jag hoppas verkligen på toppenväder nu!
Vill ha sol, sol, sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback