Bombnedslag

Riktigt dålig uppdatering och jag vet att jag lovade massa bilder så därför blir det nu ett bombnedslag!
Igår när jag kom hem efter shoppingen i Kalmar med mamma så stack vi ut och övningskörde direkt.
Gick superbra! Körde i 55 faktiskt, haha. Superkul.
Sen drog jag till Sofia efter det och hade en riktigt bra kväll.

Nu kommer lite bilder från i fredags med Linn och Sofia i alla fall.

    

Gårdagen då.. Jag och Sofia hade en toppenkväll!
Gick och handlade runt sex sen började vi med maten. Kyckling, klyftpotatis, bearneasås och sallad.
Efter en god middag satte vi oss framför tv;n, satte på en film och åt godis.
Sen blev det lite sång vid keyboarden. Sen bestämde vi oss för att ut och gå en runda.
Blev en nästan tre timmars lång vandring ute i höstmörkret. Riktigt mysigt och kul!
När vi kom hem gjorde vi dip med morötter och gurka och satte på en film till.
Somnade runt halv fyra efter lite klättring i taket. En superbra dag/kväll/natt!

Alla skulle ha ett så stort hjärta som dig Sofia.
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback