Redan slut?

Jaha, då var det slut på en måndag.. Redan?
Mina måndagar försvinner totalt. Går i skolan till klockan fem, tränar vid 18.15 till 19.45. Duscha, hem och äta och nu är klockan halv tio.

Fick reda på matteproven idag och vilken lättnad när jag såg att jag hade 13 poäng (12 var godkänt).
Som sagt är inte matte mitt starkaste ämne, haha.
Redovisade även släkthistorian, självklart på historialektionen.
Jag, Michaela, Sofia, Julia och Carro hann inte göra det på lektionen så vi fick göra det efter.
Hatar att redovisa, trots att alla säger att jag pratar väldigt mycket och typ inte skäms för någonting så hatar jag faktiskt att redovisa..
Men det gick bra!

Efter en dålig träning så har jag nu precis kollat igenom engelskan lite, borde egentligen kolla mer men klockan är för mycket nu.
Min hjärna hänger inte riktigt med efter en natt med dålig sömn.
Därför går jag och lägger mig nu och kollar igenom både engelskan och svenskaföredraget imorgon på morgonen istället.

Michaela och jag på mattelektionen (MVG-barn 13 poäng)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback