Hos Linn

Nu sitter jag hos världens bästa Linn!
Har varit och hämtat min nya innebandyklubba sen mötte jag Linn och vi cyklade till Kvantum för att köpa vindruvor, juice och bearneisesås (stavning?).
Så nu ska Linn gå in och duscha eftersom hon varit på spinning och jag ska börja med maten.
Efter det blir det plugg och Idol.
Får se om det blir någon uppdatering mer ikväll annars hörs vi imorgon!

Juste, måste berätta vad som hände på hemvägen..
När vi cyklade från Kvantum:
Jag: Linn vi cyklar höger här va?
Linn: Ja.

Och så svänger hon vänster! Hon är verkligen sämst på höger och vänster, haha.
Lycka till i trafiken!



Alla skulle verkligen ha någon som du. Du är fantastisk och min bästa vän. Jag älskar dig!

Kommentarer
Linnnnie säger:

du är världens bästa vän!

jag älskar dig mest,

glöm aldrig det! <3

2009-09-29 | 15:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback