TAGGA!

Gårdagen blev en lyckad kväll. Började hemma hos Sofia, sen tog vi bussen vid kvart i nio.
Fullproppad buss, massa sång och skratt!
När vi kom fram blev det en vandring mot vallen. Träffade hur många som helst, riktigt härliga människor!
Idag ringde klockan vid tio. Sen blev det sånglektion vid elva till tolv.
Stack hem och åt, pappa hade hämtat kebabsallad. Mums, det är lika gott varje gång!
Sen mötte jag Julia och Sofia och vi cyklade till skolan för att ha gehör&musik-lära.
På hemvägen blev jag och Julia fast utanför Amigo. Träffade Sebbe, Linus och Johannes så vi stannade och pratade.
Nu ska jag ta någonting att äta innan jag åker på samling. Match mot Boda ikväll och jag hoppas verkligen på vinst.
Ikväll ska vi ge järnet tjejer! Tagga-kötta-vinna.
Lovar att det kommer bilder från igårkväll när jag kommer hem.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback