Storförlust

Jag kom i säng vid tolv igår, tidigare än vad jag trodde.
Sov i mammas och pappas säng i natt eftersom de inte var hemma. Jag sov som en prinsessa!
Vaknade vid halv tolv idag, blev lite stressad eftersom jag skulle samlas vid ett.
Låg kvar en liten stund innan jag gick upp och åt frukost, packade och sen cyklade till samlingen.
Matchen gick inte som vi ville, tyvärr.. Vi tog ledningen med 0-1 (jag gjorde målet) sen vände det totalt.
Matchen slutade 1-10 till Sandbäckshult. Tyvärr blev resultatet mer än vad det skulle blivit.
För resultatet visar verkligen inte hur matchen var. Vi var bra och kämpade men täppte inte till framför mål.
Vi lät de gå in och skjuta vilket ofta leder till att det blir mål..
Var snabb in i duschen och snabbt hem för vi åkte i princip rally med Putte, haha.
Blev en härlig kvällsmat; pannkakor, ägg, mackor med stekta kantareller och massa annat gott!
Sen blev det Top Model 12, det är så roligt att se hur alla personer är.
Vissa är så sjukt kaxiga och tjabbiga så man skrattar bara åt dom!
Det var en (tjejen på bilden nedan) som hade världens största ögon och hon älskade blod och var helt kär i näsblod typ, SKRÄMMANDE!

Åh, sitter och har ångest för två saker..
1. Skola imorgon
2. Vintern är snart här!!!!
Nej, nu ska jag fortsätta dunka musik och ta emot bilder från Julia sen i fredags.

Blod-tjejen!

Kommentarer
Sanna säger:

Haha, blod-tjejen, hon var ju för söt! Ser verkligen ut som en docka.

2009-09-09 | 19:22:47
Bloggadress: http://sannakumlins.blogg.se/
Anonym säger:

Ja! Går top model bara på söndagar förresten?

2009-09-09 | 20:10:29
Bloggadress: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback