"Luft"

If I should die before I wake
It's cause you took my breath away
Losing you is like livin in a world with no air

Tell me how I'm supposed to breathe with no air
Can't live can't breathe with no air
It's how I feel whenever you aint there
Theres no air no air

Det är ju precis så det är? Man kan ju inte andas utan luft?
Och det var precis den luften som du gav mig, som gjorde att jag kunde andas varje dag.
Det var den luften som fyllde mina lungor.
Du fick mig att må bra, skratta och vara glad!
Vi hade våra svackor, då vi sårade varandra och vi bråkade.
Ändå gick vi tillbaka till varandra, och det var pga att vi stod varandra så nära.
Vi låtsades att inget hade hänt, och fortsatte som förut. Vår vänskap var stark.

Men vid sidan om döljde vi saker för varandra. Vi döljde saker för oss själva också.
Flera saker ville vi säga, men inga ord vi sa.
Vi vet båda nu, att sanningen lönar sig alltid. I längden blir det bara problem.
Men en sak, det är att jag inte vill leva utan dig. Jag skulle inte klara mig.
Jag behöver dig, jag behöver det du ger mig.

Jag kan inte leva utan din luft i mina lungor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback