Första skoldan

Första dagen är avklarad! Är helt slut nu.. Vaknade vid fyra idag av att ett billarm gick igång, snacka om att jag blev sur!
Sen ringde klockan vid halv sju. Men jag tog mig upp och vid tio över åtta var jag klar och cyklade för att möta Linn.
Vi cyklade sen och mötte Julia och Sofia sen cyklade vi mot Åkrahällskolan.
Åkrahällskolan, det känns lustigt. Känns som att man nyss började sjuan på Paradisskolan.
Dagen bestod av en massa information, snacka om att man var trött på att lyssna på det efter ett tag!
Men nu är det bara fyra månader kvar till jullovet, gäller att tänka positivt ju?

Nehe, nu måste jag skynda mig att packa för jag samlas om 20 min.
Skriver mer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback