Dålig uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering men jag har verkligen haft fullt upp..
I torsdags var det som sagt skattjakt (en tävling mellan alla olika linjer). Jag tävlade alltså med min klass (SP09) och med SP-treorna. Dagen gick ut på att vi fick en lista med cirka 200 uppgifter på och vi hade från 12 till 8 på oss.
Vi lyckades faktiskt få dit en brandbil, husvagn, badkar och massa annat. Vi hoppas på seger!
Jag åkte runt överallt hela dagen så jag var helt slut sen.
Men vid åtta-tiden stack jag ut en runda tillsammans med Julia och Sofia och lite senare träffade vi Markus,
Robin, Simon.
Det blev en trevlig kväll även att det inte fanns alls mycket att göra.

Fredag
Slutade skolan vid 11.30 ungefär så Sofia och jag stack ner på stan en stund. Jag hittade ett par svarta jeans och två par skor!
Sen vid 18.15 var det dags för match, derby mot Lindsdal. Vi spelade riktigt bra och stundtals spelade vi ut
de fullständigt! Tyvärr blev det 2-2. De fick in sitt första mål innan halvlek när det var ca. 5 sekunder kvar.
Det andra målet trycker de in när det är 1 minut kvar av matchen. Kan säga att jag var inte speciellt glad efteråt!
Senare på kvällen gjorde Sofia och jag oss i ordning för att bege oss ut.
Kvällen blev verkligen inte som vi planerat men vi bad Kim möta oss och så gick vi mot parken.
Snacka om folktomt så efter en stund gick vi mot plm för att se på racing, haha.
Det blev ju inte heller precis som vi tänkt oss utan Sofia, Kim, Simon och jag blev sittande vid en tunnel och pratade.
Sofia och jag gick hem framåt halv ett och vi tog lite mackor, popcorn och satte på en film.
Efter tio minuter svarade inte Sofia mig när jag pratade med henne för då hade hon somnat, haha.
Hon var helt slut! Men jag kollade klart så vi kom inte i säng förrens tre-tiden.

Idag stack jag hem vid halv tolv och det har bara blivit tv;n hela dagen för jag har varit jättetrött.
Ikväll blev inte planerna som jag tänkt mig heller, åh vad jag blir galen på sånt!
Men efter vi grillat här hemma sticker jag till Amy i alla fall så får vi se vad som händer sen.
Nu ska jag hoppa in i duschen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback