Svartbäcksmåla

Jag orkade inte skriva igår när jag kom hem efter matchen, jag var helt slut då!
Men det blev en seger med 1-3 och det kändes gött.

Idag var det en heldag nere i Svartbäcksmåla tillsammans med alla ettor. Förväntningarna låg väldigt lågt ner, men det blev roligare än vad jag trodde. Känns som att man kommer ha väldigt kul tillsammans med klassen man hamnade i.
Gjorde massa sammarbetsövningar, vissa var väldigt svåra och kluriga medans andra var lite lättare.
Jag hade otroligt roligt i alla fall, men gud vad varmt det var!
Lite tråkigt att det ska vara fint väder nu när skolan börjar..
Imorgon blir det skoldag enligt schemat, börjar med idrott på morgonen.
Kan tänka mig att vi även blir nollade av treorna.. Uschhhhhhh.

Ikväll blir det ingen träning, den blev inställd. Faktiskt väldigt skönt för jag är så himla trött!
Istället blir det fotbollstittande tillsammans med Linn, det är super tycker jag.
Nu ska jag göra mig lite i ordning och byta kläder, sitter nämligen i pyjamasbyxor haha.


Linn och jag i somras. Något man vill ha igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback