Välkommen Augusti

Tänk, det är redan Augusti, tänk att snart är sommarlovet och sommaren över och skolan börjar.
Vantar, halsduk, snö och rusk. Det är inget man längtar till precis.

Har inte skrivit på ett tag nu. Åkte ju till Öland och var där i en vecka,
sen åkte jag till Karlskrona till Jessica på Dragsö och var där i en vecka, kom hem igår.
Har haft en supervecka tillsammans med henne.
En barndomsvän och en vänskap som jag vet kommer hålla livet ut. Du är fantastiskt bra Jessica!
Igår kom mormor och morfar och grillade tillsammans med oss, jättetrevligt.
Sen spenderade jag och bror kvällen tillsammans med musiken, spelade in "Tears in heaven".
Ska försöka snickra ihop något eget snart, frågan är bara vad man ska skriva om?
Vill skriva något som betyder något, så folk känner att de får hopp genom att lyssna på låten!

Idag har jag suttit vid datorn hela dagen, har inte haft lust att hitta på nånting.
Sov inte så bra inatt, vaknade typ tre gånger utan anledning så har varit trött idag.´
För det får man väl vara?

Veckan blir fullproppad känns det som.
Måndag: Mamma fyller år, träffa Linn, innebandyn börjar
Tisdag: Fotbollsträning
Onsdag: Innebandyträning
Torsdag: Förfest hos Julia sen Rix FM

Ska bli bättre med uppdatering nu, men under sommaren är det ganska svårt.
Men blir inte mycket Öland nu pga att mamma och pappa börjar jobba imorgon, tyvärr.
Nu ska jag nog sätta mig och fortsätta på den nya headern jag håller på med.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback