Chokladfäääjs

UIBASFPNBPFWEIB!!!!!
Åhhhh vad förbannad jag blir på blogg.se ibland! Jag hade tänkt lägga in bilder på hur mitt rum ser ut men det går inte ladda upp de..

Aja.. Jag är superduper trött efter ett hårt innebandypass, inte så konstigt eftersom jag var död innan träningen började och plus att vi körde massa fys.
Nu har jag precis tagit bort en ansiktsmask som jag lade förut, det såg ut som någon hade kastat bajs i ansiktet på mig. Fast den luktade faktiskt choklad så nu har jag ett riktigt chokladfäääjs (alltså jag luktar choklad..).
Tänk om jag hade kunnat äta upp mig? Blir lite sugen på högerkinden....
Nääää, det är nog bäst jag stoppar i mig något annat. Åh är jätte godissugen men vi har inget hemma så jag får väl ta någon gammal rutten macka istället.
Sen går jag till sängs.

Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback