Tröttis

Zzzzz-nark!
Hur kan man vara så trött att man nästan håller på att ta ögonskugga under näsan idag?
Snacka om att jag ville somna om idag när klockan ringde..
Linn och jag hade lite problem idag på morgonen att cykla till skolan i snön, ligger över 3 dm snö här nu.
Unbelievable!

Nu är det i alla fall slut på allt lussande. Tråkigt men ändå skönt, började bli lite tråkigt och tjatigt med samma låtar hela tiden.
Gjorde över 50 framträden så som ni förstår är jag en aning trött på jullåtar nu. Hähähä.
Herre min get vad jag är trött nu :> Sängen lockar men känns lite tidigt fortfarande att lägga sig..
Tror jag ska ta en titt bland kläderna på internet!
Hosta har jag fått också, inte bra inte bra. Ska nog göra honungsvatten och värma några lussebullar.

Då var min kväll bestämd. Nu får ni se lite bilder från sista luciadagen.
PUSSSSSSSSSSSS ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback