Julkonsert och släktkalas

Godkväll ♥
Julkonserten gick jättebra, sjöng fyra låtar annars satt vi (kören) bara bakom scenen hela tiden.
Var väl inte så jättepepp på det men det gick..
Blev släktkalas efteråt vilket var trevligt. Finns inget ord som passar in på min släkt, haha.
Helt crazy och galna alltså!

Johan gick för att säga godnatt till sina föräldrar. Han hörde lustiga ljud inifrån sovrummet.
Han öppnade dörren och möttes av en förskräcklig syn.
Hans pappa låg ovanpå hans mamma och när hans pappa hörde att Johan öppnade dörren vände han sig om och gjorde tummen upp till Johan.
Johan stängde snabbt dörren och gick och lade sig.
Kvällen efter skulle Johans pappa gå och säga godnatt till Johan.
Hans dörr var stängd och det hördes lustiga ljud inifrån Johans sovrum.
Johans pappa öppnade dörren och fick se Johan ovanpå sin farmor.
Johans pappa skrek rakt ut "vad i helvete?!"
Då vände sig Johan om och sa: "Inte så kul när det är din morsa va?!"


En utav de historierna som bjöd alla på ett gott skratt ikväll.
Nu är jag helt trött i huvudet för min släkt är hyffsat högljudda!
Tänkte gå och lägga mig och även ladda inför Luciakröningen imorgon.
Hoppas verkligen att jag kommer ihåg hela dikten..
Vi hörs imorgon underbaringar :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback