Jullov

"Nu är det jul igen, ja nu är det jul igen"
ÄNTLIGEN har jag jullov, det har jag väntat på så länge och vet ni vad det bästa är?
Jag ska inte plugga på 3 veckor! S-k-ö-n-t är ordet :D

Tränade innebandy igår, hade styrka vilket resulterade till att jag inte kan gå idag. Jag har sån träningsvärk i rumpa och ben.
Helt sjukt vad otränad man är, ändå tränar jag ganska ofta?
Gjorde spanskaprov idag vilket jag vet gick riktigt dåligt.. Jag klarade terminsprovet i matten i alla fall, vilket var otroligt guttttt!
Efter spanskan blev det att förbereda för julkonserten. Julia och jag sjöng "All i want for christmas is you".
Gick väldigt bra och sjukt kul var det! Vi var klara vid tolv och då hade vi julloooooov.

Pappa och jag gick ner på stan en stund framåt eftermiddan och köpte julklapp till mammsen.
På hemvägen såg vi två småkillar stå ute på isen och slänga stora stenar för att se om isen höll.
Hur smart är man då på en skala 1-2? Hahaha.
Snart ska vi sätta upp julträdet och göra det fint med lite glitter, kulor och ljus.
Tyvärr är det en plastgran, jag verkar vara den enda i min familj som är emot det?
Eftersom jag är minst så har jag väl ingen talan...
Nej nu ska jag dunka julmusik, hörs senare people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback