Min älskade farfar

1 år, 10 månader
23 februari 2008 klockan 12.19 fick vi samtalet. Vi satt i bilen på väg hem från Sälen då faster ringde..
Pappa och jag sa att vi skulle hälsa på dig på söndagen sen när vi var hemma men tänk, då var det redan försent.
Hur gick det till? Hur kunde en sådan fin person helt plötsligt försvinna?
Det är många frågor jag har obesvarade och de kommer förbli det för du kan inte svara på dem..
Det jobbigaste är att du aldrig mer kommer tillbaka.. aldrig mer kommer jag få höra dig skratta, aldrig mer kommer jag få höra dina roliga berättelser, aldrig mer kommer jag få åka ut på vattnet med dig och dra upp fiskenäten.
Aldrig mer kommer jag få se dig själv bli livrädd och vakna av dig själv för att du snarkade. Aldrig, aldrig mer kommer jag få se allt det där.
Varför är det så orättvist? Varför ska en sådan betydande del av en försvinna?
Imorgon när hela släkten kommer så skulle ju du vara här, du skulle ju suttit här med alla oss och skrattat.
Det skulle stått "God Jul önskar farmor och farfar" på paketen.
Jag saknar dig så otroligt mycket, snälla kom tillbaka ♥♥


Kommentarer
Emma säger:

jätte fint jessica, verkligen <3

2009-12-23 | 23:20:11
Bloggadress: http://eemmalatific.blogg.se/
Daniela säger:

Usch jag vet hur det känns. RIP :(

2009-12-29 | 03:02:52
Bloggadress: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback