Rugby

Egentligen borde jag sova nu men det gör jag inte, haha. Har varit lite dålig uppdatering nu men det är pga att det är mycket i skolan och har varit mycket luciarep.
Men ikväll gjorde vi debut. Första luciaframträdet och det var för Lions. Det gick jättebra!
Ganska nervös inför kröningen på söndag för att jag ska glömma bort dikten jag ska läsa..

Imorgon cyklar jag och Julia till skolan lite tidigare, struntar i sovmorgonen för att kolla på Åkrahälls lucia.
Sen blir det att kolla rugby och heja på SP09!
Vi får hoppas på att det inte blir allt för mycket skador, folk blev ju medvetslösa förra året..

Blir ett väldigt kort inlägg ikväll för jag är alldeles för trött för att skriva.. Men vi hörs imorgon!
Godnatt ♥

Fanny, Michaela & jag gjorde en riktigt cool skylt tills imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback