Tripp till Kalmar

Skrev inte igår pga mitt dåliga humör, hade ingen lust att skriva för fem öre.
Idag klev jag upp och gjorde mig i ordning för en tripp till Kalmar tillsammans med mammsen.
Vi åkte till det nya modehuset, det fanns huuuur mycket som helst men inte någonting av det jag letade efter.
Är det inte alltid så?
Sen åkte vi och åt på Ikea innan vi körde vidare till stan.
Till slut hittade jag en nyårsklänning och lite andra småsaker. Kommer säkert upp en och annan bild sen!

Nu måste jag dessvärre sätta mig och plugga. Min plan i helgen var att plugga, har jag gjort det? Nae..
That's me!
Jag skjuter alltid upp det till sista kvällen och får 2-3 panikattacker för att jag inte fattar.
Haha, kanske dags att börja ta tag i det där?

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback