Uppe med tuppen...

... var precis vad jag var idag! Alarmet stod på 05.00 och när det ringde undrade jag vad jag gett mig in på?
Men när man väl vaknat till lite så var det ingen fara. Första framträdet var för kommunen i sporthallen vid sju,
efter det har vi åkt runt och gjort 18 framträden till.
Vi var klara vid åtta och då kan jag säga att 9 tjejer var supertrötta!
Måste tillägga att det är inte alla som åker brandstång med lucialinne på..

Bilder blir det gott om och mer kommer det bli de kommande två dagarna.
Orkar däremot inte lägga ut alla bilder, plus att en del vill jag inte lägga ut för de är för fula, haha!
Nu sitter jag med en kopp honungsvatten, halsen ska hålla ett tag till.. Bjuder på några bilder innan jag går och lägger mig.
 
Puss på er, godnatt! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback