"uppnå-lista"

Spotify-listan och massa tjuvkikande på olika bloggar inspirerade mig till att göra en "uppnå-lista".

Sluta köpa onödiga saker
Hitta min egna klädstil
Sitta vid datorn mindre
Lära mig fota riktigt
Hålla ordning (mest på mitt rum så det inte ligger 53 olika klädesplagg på golvet)

5 utav de sakerna som jag skrev på min lista. Nu får vi se om jag kan uppnå dessa saker?
Håller tummarna för mig själv!
Nu sitter jag och kollar på klänningar till nyår. Jag vill ha en enkel fast ändå festsnygg.
Jag hittar typ inte en enda förutom en som jag redan kollat på en gång.
Självklart går det inte ladda upp bilden bara för det.. Åh vad jag kan störa mig på blogg.se ibland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback