15 februari 2009

Okej.. Nu var det ett tag sen jag skrev och tyckte det var dags för lite uppdatering.
Jag har haft så mycket nu och har inte hunnit skriva.

Skolveckan gick fort och nu har vi äntligen sportlov!
I fredags var jag och 12 andra tjejer hemma hos Linn och firade henne.
Det var hur trevligt som helst!
God mat, skratt, prat, singstar och massa annat.

I lördags blev det innebandymatch med F-16.
Blev förlust mot SSG med 5-0 och jag vet inte riktigt vad vi gjorde...
På kvällen stack jag och Linn ner till sporthallen för att kolla Masjögnistan.
Tyvärr gick det inte så bra för Madesjö.

Idag blev det att åka till Torsås och spela match mot Slätafly.
Vi spelade bra i 60 minuter och det var riktigt härligt!
Kämpade, slet, hade kul och fokuserade på rätt saker gav oss en vinst med 3-7!
Det var riktigt härligt att äntligen få igång spelet och få åka hem med en vinst, tjejer.
Blev även ett mål för min del vilket alltid är lika kul.

Vi sju stack jag och Julia och solade solarium.
Första gången jag gjorde det faktiskt och det var lite småläskigt i början (a)
Men hur skönt som helst och det syns lite skillnad!
Nu kollar jag på Beck. Jag har ätit godis och fruktsallad, vilket kombination!
Jag tror det är dags för den där träningen inför sommaren snart, haha.

När Beck är slut ska jag gå och lägga mig, jag är helt slut efter en vecka och helg med full fart.
Imorgon blir det sporthallen på dagen med Linn & Julia, ska kolla p-93.
Sen på kvällen är det dags för oss tjejer att visa upp oss.
19.55 är det avspark för Madesjö, första matchen.
KOM IGEN NU TJEJER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback