2 februari 2009

Har varit hur trött som helst idag och har bara velat sova.
Mina ögon har nästan varit halvstängda hela dagen känns det som.
Hade matteprov idag, del 1, som gick väldigt bra. Det var ovanligt lätt.
Annars rullade skoldagen på som vanligt...

Skulle egentligen gjort lite på mitt soarbete, men eftersom allting är borta, min bok och allting så fick jag fram till nästa fredag på mig.
Imorgon är det nationella prov i svenska, läsförståelse.
Jag är nervös!
Ikväll blir det ingen innebandyträning, för det är match med F16. Jag orkade inte vara med, haha!
Istället blir det fotbollsträning, eftersom jag vill vara med i Masjögnistan.
Meeeeeen, vi får se hur det går eftersom jag sträckt mig i baksidan av låret.
Hejaheja!
Nu ska jag ta och äta lite, sen träning halv sju.

>peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback