3 februari 2009

08.30 nationellt prov, läsförståelse - svenska.
Nervositeten var hög i klassen. För mig gick det bra, tror jag i alla fall.
Eftermiddagen kom och det vi alla väntat på, SIMHALLEN!
Skämt och sido...
Vi tog oss dit i alla fall och det slutade med att jag inte ville gå upp ur bassängen, barnunge som jag är, haha!
Efter det slutade vi, slapp so;n så vi tog det lugnt, bastade & så.
Skööööönt och det skulle inte sitta fel med en bastu hemma, pool inomhus eller nåt liknande.

Kom hem runt tretiden, då blev det slapp framför tv;n.
Satte igång att göra kladdkaka för jag blev så sugen och det satt som en smäck!
Så nu sitter jag här, framför burken. Fötterna på skrivbordet, en utåtstående mage, kladdkaka som slinkit ner.
Dags att börja träna lite inför bikinisäsongen? JA!

Nu ska jag få tummen ur röven och sätta mig och plugga.
Är ju matteprov imorgon på den svåra delen, som såna som jag har svårt för.
"Såna som jag", vad fick jag det ifrån?
Strunt samma, svårt är det i alla fall.

Nu ska jag ta och hämta en kladdkakebit till. Träna var det ja!

>Tjofräs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback