5 februari 2009

Nationella - uppsats
08.30 - 11.30
Uppsatsen blev bra, eller det kändes bra i alla fall!

Åt och började inte förrens vid ett så satt i matsalen och hade det trevligt med girlsen!
Dagen har varit hur bra som helst förutom att det har kommit snö.
Varför i hela friden kommer det snö nu när det inte varit nån innan? Åh, jag blir tokig!

Jag har varit så trött så jag har skrattat dagen ut!
Men det går inte att hålla sig när man kollar ut genom fönstret och ser att några har målat en snopp i snön
& så står det "MVH 9E"!
Jag kan säga att jag mer än dog!
Plus att det kom upp en diskussion på engelskan för att några elever hade misskött sig & hade slickat på rutor & massa.
Herregud, jag dog!

Kom hem och jag satte mig & pluggade lite.
Noprov imorgon och jag fattar absolut ingenting?
Jag somnade även på mattan så jag gav upp att plugga.
Nu ska jag packa min väska sen blir det träning.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback