9 februari 2009

Min helg har varit toppen!
Jag har spenderat flera timmar nere i ishallen och kollat på Nybro Open med en massa trevliga människor.
Tyvärr förlorade vi matchen i lördags, väldigt tråkigt tycker jag! 3-6 mot Borgholm.

Nu är det måndag igen, eller rättare sagt snart tisdag.
Klockan är ju redan 21.40 och det är snart ny dag.
Skolan idag gick finemang!
Jag fick reda på mitt matteprov som jag gjordes förra veckan.
Ett poäng över VG och jag är nöjd och glad!
Har varit en dag som jag skrattat åt allting pga min trötthet.
Det är alltid trevligt, haha!

Ikväll har jag tränat fotboll.
För min del gick det hyfsat bra, jag är nöjd.
Nu tänkte jag snart gå och lägga mig, ska bara vänta till håret har torkat.
Jag hoppas jag slipper vakna imorgon och se att jag har 320 olästa sms.
BOMBA MIG INTE INATT SIMON & RASMUS!

Grattis Jessica, 15 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback