12 januari 2009

Idag är det en sån där tråkig måndag, en dag då man inte har lust att skriva eftersom det inte finns så mycket att skriva om..
I skolan var det inget speciellt, bara vanliga lektioner som det är på en helt vanlig måndag.
När man stod utanför dörren hemma så kom man på att jag glömt nycklarna, så det vara bara till att vänta på bror i cirka 40 min. innan han kom.
Heja!
När man väl kom innanför dörren så var man genomfrusen från topp till tå!
Det var meningen att jag skulle plugga direkt när jag kom hem, men problem uppstod..
Men sånt är livet, det blir inte alltid som man tänkt sig.
Tänkte sätta mig med skolarbeterna nu och vara duktig för en gångs skull.
Blev ingen träning för mig del idag heller pga värk i rygg&höft.
Känner även att jag håller på att bli förkyld vilket inte är kul!

Såhär lät det, 12 januari 2009 en tråkig måndag!


Kommentarer
madde säger:

älskar den bilden!

2009-01-13 | 19:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback