13 januari 2009

Tisdagen är snart redan slut, herregud vad tiden går!
Det har varit en utomordentlig dag, förutom vädret..
Grått och tråkigt väder och man blir nästan deprimerad.
Känner att det är väldigt mycket i skolan just nu.
Har en massa arbeten + att alla nationella prov också snart kommer.
Herregud, hur ska man klara allt detta?

Snart ska vi välja till gymnasie också, vilket jag tycker är ganska jobbigt.
Jag har alltid velat bli frisör, men det var inget som tilltalade mig när jag var och kollade i Kalmar..
Det känns som att det är mycket jag vill bli, men ändå ingenting!
Men som det lutar just nu blir det BF eftersom jag inte vet riktigt vad jag vill bli.
Funderade först på SP, men det känns som att det är för mycket plugg för mig, så som jag har hört i alla fall.
Jag har även funderat på Media eftersom jag är väldigt fotointresserad, men det lade jag åt sidan..
Så jag tror det blir BF och Musikprofilen för min del, hoppas att det blir bra.

Jag är tvungen att sätta mig med skolarbeten nu.
Det är faktiskt rätt kul när man väl sätter igång, men det svåra är att "få tummen ur röven" som man brukar säga..

Dagens vill ha:
o Hur mycket pengar som helst att köpa kläder för!
o En resa till Thailand eller till något annat varmt land!
o Långt hår!

Bikini från HM                                 Från HM 
              

Ha det fint.
> Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback