15 januari 2009

Vilken natt..
Jag har knappt sovit någonting p g a min förbannade axel!
Den har värkt så sanslöst inatt att jag inte har kunnat sova.
Men dagen rullade på som vanligt och idag var skolan faktiskt väldigt rolig.
Ett extra tack till Linn och Michaela, haha.
Framåt eftermiddagen började det snöa, och det gillar vi verkligen inte..
Tumme ner för det!
Var hemma runt fyratiden, då blev det att sätta sig med Teknikarbetet och "woola".. nu är det klart!
Vilket är väldigt tur, eftersom det är inlämning imorgon.
Ikväll blir det träning, vilket alltid är kul!

Nu framåt kvällen blev dagen inte fortsatt positiv..
Som min svensklärare brukar säga; "Ner, ner, ner, ner för backen ner!"
Men med alla mina vänner så klarar jag precis allt, det vet jag.
Nog om det...

Imorgon är det fredag, som jag är väldigt glad över!
Förhoppningsvis spenderas den kvällen tillsammans med Jessica.
Helgen är annars fullbokat av innebandy.
Match på lördag, Virserum 14.00.
Sen blir det även match med F-16 laget på söndag...
Nu ska jag lyfta på min rumpa och äta lite innan träningen.
Ni får ha det så bra, för det ska i alla fall jag ha.

 Michaela, min vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback