18 januari 2009

Helgen är över och det har varit full fart!
Lite synd är det att jag inte har tid att skriva blogg på helgerna, utan allt kommer på en gång sen på söndagskvällen.
Ska försöka bli en bättring, men än så länge får ni stå ut med ett bombnedslag efter helgen.

Fredag:
Blev ju som sagt att åka till Jessica.
Det blev guitar hero och singstar tillsammans med Jessica, Ronja och Eric.
Även Joakim (Jessicas bror) och alla hans fyllekompisar var med!
Falsksång, rakning av ögonbryn, skratt, dans...
Listan kan bli lång!
Blev till slut att vi gjorde alla de andra sällskap nere i källaren, och kvällen blev riktigt lyckad!
Cyklade hem från Jessica runt halv ett-tiden.

Lördag:
Gick upp vid halv tio, frukost!
Sen blev det samling vid 11.15 och det väntade 1,5 timmas bussresa (minibuss) till Virserum.
Matchen gick åt h*lvete, förlust med 4-2 och det var riktigt pinsamt att heta Nybro IBK!
Såhär dåligt har vi nog inte spelat på hela säsongen och riktigt förbannade var vi alla efteråt!
Efter matchen åkte en del och åt pizza, tröstäta kallas det, haha.
Hemresan blev att dunka musik och sjunga (eller skrika, upp till var och en vad man vill kalla det) sig hes!
Var hemma vid halv åtta och då var man så gott som död.

Söndag:
Dags att återigen spela match, denna gång på hemmaplan med F-16.
Det var bara att ladda om från igår och matchen satte igång vid 12.00!
Vi spelade inte världsbäst, men vi gick av plan med en vinst.
Idag blev det tvärtom, sifforna var på vår sida och matchen slutade 4-2!
Om man får skryta lite (som jag tycker man får ibland) så blev det även ett mål för mig.
Frislag vid halva plan, ett slagskott.
Efter matchen blev det bara slapp hemma i soffan. Filmkväll helt enkelt.
Vi får se om det blir någon skola för min del imorgon, är sjuk.
"Snorunge", är nog det rätta ordet för mig just nu!
Nehe, nu ska jag nog ta och stoppa en febertermometer i munnen för er som ville veta.

Hoppas ni får det bättre än vad jag har det just nu.
>Tjenis!

"I can't take this anymore..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback