21 januari 2008

Det är inte ofta man äter tårta till kvällsmat och särskilt inte klockan 22.00!
Men det var precis vad jag gjorde igår, trevligt.

Idag tog jag mig till skolan utan att cykla omkull. För som min pappa sa så var det "snorhalt" ute idag!
Det stämde men Linn och jag tog oss till skolan utan några som helst skador.
I skolan var det tydligen gymnasieinformation, program från Åkrahällskolan var där och informerade.
Jag var och lyssnade på BF och SP, lyssnade även på Musikprofilen.
Socionom, Ambulansförare, Polis det var tre utav några saker jag "snappade" upp som jag blev intresserad av.
Tänk er att få åka runt i en ambulans och hjälpa människor som är skadade, eller ta fast en massa brottslingar!
Herregud vad spännande!

Skolan rullade på och vi hade bara matte innan lunch eftersom de andra lektionerna gick bort.
Eftermiddagen gick väldigt fort, inga ansträngande lektioner precis.
Jag cyklade hem och väl hemma så passade jag på att rocka lite "Guitar Hero World Tour" eftersom jag var själv hemma!
Skulle egentligen blivit arbete med Backpacker men som vanligt skjuter jag upp det...
Skärpning nu Jessica!

Ikväll blir det träning, vi får se hur det går med min förkylning och hosta, men det går säkert bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback