22 januari 2009

Rusk, grått, regn...
Vilken tråkig dag!

Det har varit en riktig "surpuppe-dag" som Michaela och jag sa.
Folk var trötta och sura, förutom Mickis och jag.
Men framåt eftermiddagen livade vi upp stämningen och dagen slutade på topp!
Började skriva på en krönika idag på svenskan, bra vet jag inte om den är eller kommer bli när den är klar.
Men vi får se...
Snart sätter även nationella proven igång också, usch!
Matte och engelska är jag rädd för att jag inte ska klara, matten helst.

Snart kommer mamma hem, då ska vi gå ner på stan och köpa hårfärg.
För imorgon ska Linn hjälpa mig att färga håret.
Vi får hoppas på att resultatet blir bra!
När vi varit på stan ska jag sätta mig med Backpacker innan träningen.
Vid 20.45 blir det träning, vilket jag tycker är väldigt sent!

Usch, jag känner att denna dagen har varit väldigt tråkig, så jag ska inte plåga er mer...
Ha det bra, puss.

 Jag vill ha sommar nu! Sol och värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback