27 januari 2009

En väldigt jobbig natt. Har inte kunnat sova pga hostan.
Så idag när jag vaknade var jag helt slut.
Kramp i bröstkorgen, huvudvärk och så den jäkla hostan!
Det blev därför ingen skola för mig idag, ganska skönt.
Är hellre hemma än att sitta på lektionerna och hosta...
Men det blir ingen lat-dag för mig inte, utan jag ska sitta med Backpacker.
Klockan är redan halv ett, tiden går fort!
Ska nog ta mig någonting att äta nu, sen blir det plugg.

>Uppdatering senare...

13.44
Fick precis reda på att det varit poliser på skolan!
Jag gick in på skolans hemsida och kollade:
"På morgonen grep polisen grovt kriminellt belastade personer som befann sig på Paradisskolans område. Anledningen var att de kriminellt belastade personerna försökte gömma sig på skolans område bland våra elever. Gripandet, som gick bra, var inte på något sätt riktat mot Paradisskolan eller våra elever men flera elever blev vittnen till händelsen."

Vad tänker folk med? Gömma sig bland eleverna?!
Men jag blev lite sur nu att jag var sjuk när just detta hände...
Mina kompisar hade tydligen sett allting. Hur polisen sprang efter och jagade mannen osv.
Sånt tycker jag är spännande, typiskt att man är sjuk när saker händer.
Nu blir det Backpacker, lucky me...

Uppdatering 21.42!
Har jobbat med Backpacker i princip hela dagen och det har gått bra.
Sov från fyra till fem, vilket var väldigt skönt.
Har gått från datorn och sängen hela dagen, vilket bara är 1 meter emellan.
Jag har inte orkat hålla kroppen uppe...
Nu har jag duschat och lite, ska väl ta något att äta innan jag lägger mig.
Imorgon blir det troligtvis skola i alla fall som det ser ut nu.
Kanske inte världens roligaste att läsa om, men så har min dag varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback