5 januari 2009

Nu har en hel vecka gått, igen.. Och det är inte långt kvar tills skolan börjar.
Jag tänkte ta och berätta lite om min helg för det har faktiskt hänt en hel del.

Fredag:
Förmiddan blev hur lugn som helst, gjorde inte ett skit om jag inte minns fel?
På kvällen cyklade jag i alla fall till Calle, kallt!
Jag hade hur trevligt som helst, och det blev inte Linn som jag hade tänkt mig (a).
Jag cyklade hem runt halv ett och lite senare blev det läggdags.

Lördag:
Vaknade vid tolv och blev lite småstressad när jag kom på att jag tränade om en timma.
Gick upp och åt frukost sen bar det av till sporthallen. Lite motigt men jag kom dit!
Blev bara träning i ca. 30 minuter pga att jag hade världens magont och höll på att spy.
Så jag åkte hem..
Vid två åkte vi till lilla farmor för hon hade fyllt år, och ja, mat bjöds det på i massor.
Man rullade ju nästan hem!
Strax efter sex åkte jag och Madeleine för att hämta Sofia för att sedan bege oss hem till Madeleine.
Det blev lite ombyte med kläder och när klockan närmade sig kvart över sju började vi vår vandring till bowlinghallen.
Där väntade Julia, Tobias och Rasmus. Jag kan säga att det blev en rolig bowlingkväll.
Jag, Madeleine och Sofia vandrade hemåt vid halv tio.
Det blev mat och mycket prat, rimmade till och med där ja!
Satt och pratade till 01.00 sen satte vi igång att spela Wii.
Att man kan ha så roligt med ett spel och två nördar visste jag inte, haha.
Vi gick och lade oss runt fyra efter att jag spelat apa lite.-
Satte igång "Mamma Mia" men tråkmånsarna somnade direkt, så vi stängde av.

Söndag:
Madeleine väckte mig och Sofia strax efter ett.
Det blev spaghetti (stavning?) och Björns supergoda köttfärssås till frukost.
Åkte hem framåt tre och då duschade jag och lite.
Sen blev det one tree hill hela kvällen, man blir ju beroende!

Måndag:
3 dagar kvar till helvetet börjar igen, som jag kallar det!
Paniken växer för varje dag som går eftersom jag sitter med två arbeten som jag knappt börjat på.
Men sånt är livet när man har annat för sig och inte orkar med skolan på jullov?!
Om ni frågar mig så tycker jag att man borde få ha ETT lov utan några skolarbeten!
Nog om det, dagen har bestått av oth-tittande.
Inte förrens sex rörde jag på mig och åkte till OG-hallen för att träna.
Nu sitter jag här vid datorn igen och funderar på om jag ska gå och lägga mig.
Måste ju börja vända tillbaka på dygnet snart.

> Ha det bra allihopa, godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback