Rajtantajtan ikväll

Det har varit en fullspäckad vecka känns det som.
Har varit på Öland i några dagar men åkte hem igår för jag skulle träffa Linn.
Det blev en tjejkväll hos Sofia tillsammans med Madde, Julia och Linn.
Lagade tacos och hade allmänt trevligt!

I natt sov Linn hos mig.
Vi tog det lugnt innan vi började göra oss i ordning och begav oss ner mot stan.
Nu ska jag snart börja rota i garderoben och kolla om jag hittar några kläder tills ikväll,
för ikväll blir det partaj.
Jag vill ha massa nya kläder men plånboken räcker inte till!
Skulle sitta fint att vinna en mille på lotto nu, haha.
Nehe, nu ska jag sluta drömma och ta tag i mitt liv.
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback