I'm alive!

Herregud, hur kan det komma sig att jag har slutat blogga?
Det var hur länge som helst sen jag skrev sist men nu tyckte jag det var på tiden!
Nu har jag ändrat utseende på bloggen också, så nu måste jag börja ta tag i skrivandet.

Det har hänt så himla mycket sen jag skrev sist.
Tiden går verkligen fort!
Ni ser, det är redan sommarlov och det har redan gått två dagar på det.
http://www.youtube.com/watch?v=oTQP1KkzmqA
Ett klipp från skolavslutningen :)

Jag är knallförkyld och det kan ju inte komma lägligare..
Får hoppas på att jag är frisk till midsommar i alla fall.
Ikväll ska jag träffa Linn, Julia, Kim, "bönderna", Rasmus & Andreas.
Så nu ska jag göra mig i ordning, ser ut som en uggla!
Inte så långt inlägg, men en bra start. TUMMEN UPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback