16 mars 2009

I'm still alive!
Jahani, det var ett herrans tag sen jag skrev sist.
Jag lever och tur är väl det, bara att jag varken haft tid eller orkat skriva på bloggen.

Sist jag skrev var när jag fyllde år..

Jag har nu känt på att vara 16 år i 16 dagar och fortfarande känns det ingen skillnad.

Kanske kommer det kännas lite när jag väl sätter mig i bilen bakom ratten och det är dags att börja övningsköra.
Kanske, kanske inte?

Nu är det slut på innebandysäsongen (tråkigt men sant) och fotbollen sätter igång på riktigt, för min del.
Börjar med att träna ikväll (har tränat innan också, men nu sätter det igång på heltid), vilket jag är väldigt sugen på faktiskt!

Nehe, nu ska jag nog ta och äta lite innan det är dags att byta om och sedan åka med Linn till träningen.
En kort uppdatering, men det är alltid något.
Jag ska försöka ha lite mer tid för bloggen nu.
Däremot blir det inga hemlisar här inte, pga att min kära mor & far läser min blogg...
SURT, haha!

090224 - Jag är världens lyckligaste med Calle vid min sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback