Ja må jag leva!

Jahopp, idag är det min dag då!
Det känns inte som min födelsedag..
I 16 år har mamma, pappa och bror alltid kommit in och sjungt på morgonen och gett mig presenter.
Men idag var det annorlunda p.g.a att sysslingarna sov här inatt och att jag hade släktkalas igår och fick alla presenter då.

Kalaset igår blev hur bra som helst.
Min härliga släkt, god mat, musikunderhållning, presenter - ja det kan inte bli bättre!
Vid ett-tiden var alla ur huset, förutom min egna familj & sysslingarna.
Efter att ha somnat runt halv tre så vaknade man vid tio idag.
Då blev det frukost och aldrig har det varit så trångt vid bordet som idag.
10 pers och en härlig frukost!
Sen blev det en liten vårpromenad ute i det fina vädret.
Jag älskar det för nu börjar man få vårkänsla. Låt det hålla i sig!
Sysslingarna åkte hem runt ett och då blev det datorn för mig, nörd som jag är.

Nu har jag precis ätit och tänkte lägga mig och kolla på en film för jag är så trött.
Jag kom faktiskt att tänka på en sak.. Söndagar är inte mina dagar, jag är jämt så tjurig.
Därför ska jag nu slappa med film.
Ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback