Allmänt om de senaste dagarna

Riktigt dålig uppdatering och jag ber om ursäkt för det men har inte haft tid att sitta vid datorn så mycket nu på höstlovet.

I torsdags var det som sagt fest och bilder från den kvällen kommer när folk har skickat. Jag var hemma vid tre efter en härlig och fartfylld kväll/natt! Jag hade superkul.
I fredags låg jag framför tv;n i princip hela dagen och på kvällen blev mys med familjen framför Idol.
Igår (lördag) spelade jag match. Blev tyvärr förlust med 2-4 men Westervik var bra! På kvällen var jag hemma hos Jessica. Var riktigt länge sen nu så det var kul. Gick på spökrunda som hennes lillasyster och hennes kompisar ordnade, haha.
Idag har jag städat mitt rum för det såg ut som ett bombnedslag. Kläder över hela golvet.
Jag sitter fortfarande i pyjamas/mjukiskläder men måste nog göra mig lite i ordning snart för vid sex ska mamma och jag på massage. Det är verkligen något jag behöver. Jag är som en vandrande pinne nästan, stel i axlar och rygg.

Orkar tyvärr inte skriva om Göteborgs-resan idag. Fick smällar på min handled igår på matchen, har en skada sen jag föddes som upptäcktes när jag cyklade omkull för fyra år eller något. Så sitter med skydd på mig runt handleden som jag fått från Linköpings-sjukhus.
Jag lovar att jag ska skriva om resan så fort jag orkar och har möjlighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback