Bättre sent än aldrig

Snacka om dålig uppdatering nu på sista tiden. Jag är ledsen för det men jag har inte orkat för det har varit så mycket.
Men ska bli bättre nu och jag började redan ikväll genom att skriva om Göteborgsresan som jag lovat ett bra tag nu! Bättre sent är aldrig, aight?

Vad har ni gjort under helgen?
Själv har jag inte gjort något speciellt men ändå mycket känns det som.. I fredags kom Sofia hem hit och åt hemlagad pizza. Sen cyklade vi ner och kollade på innebandy och efter det hem till henne och kollade på film.
Igår åkte jag, mamma, pappa och farmor till Kosta Outlet. Det var invigningen och mamma ville se när de tände alla lampor.
Jag hade en superbra dag! Hittade ett par jeans och ett par skor.
Idag sov jag lääänge och det är lika skönt varje gång! Vid två blev det fars-dagmiddag hos mormor och morfar.
Supergott! Varför lagar alltid de gamla så god mat?
När vi kom hem därifrån blev det gitarren en stund och sen datorn.

Nu väntar sängen, för tyvärr är det ju skola imorgon..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback