Hon har gjort det igen!

Hon har gjort det igen! Inlägget igår:
"Sen blir det träning ikväll trots min handled, sent som alltid på torsdagar."
Självklart var det onsdag igår, INTE torsdag.
Jag gjorde samma misstag för två veckor sen eller nåt. Tror jag behöver ett lov till.. Haha.

Det var jobbigt att ta sig upp ur sängen idag med ett sprängande huvud. Ännu motigare var det att cykla till skolan i regn och kyla.
Mina ben var bortdomnade när jag kom fram! Usch vad jag hatar Sverige ibland..
Hade luciaövning idag, det gick superbra och nu börjar det snart närma sig. Kul!
Kan säga att denna dagen har inte varit den bästa på länge, pga vissa saker så har jag ingen ork att skriva om Göteborgsresan ikväll även att jag vet att jag lovade.
Men imorgon ska jag inte göra någonting och då LOVAR jag att skriva!
Nu tänkte jag ta någonting att äta sen tror jag det blir sängen för mig del..
Vi hörs imorgon, godnatt.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback