Luciaövning

Blev bara 15 minuters spanska idag på morgonen innan jag, Julia och Mikaela cyklade iväg på luciaövning.
Vi blev intervjuade av en på Barometern så snart kommer det upp i tidningen.
Och nej, jag har inte gigantiska röda läppar eller tre gluggar i tänderna som det ser ut i tidningen! Haha
Övningen gick bra fram till när Julia svimmade. Usch det var hemskt.
Hon vände sig mot mig och tog tag i min arm och typ vrålglodde på mig. Jag fattade ingenting och när jag såg att hennes ben vek sig och ögonen började rulla på henne så blev jag vettskrämd!
Samtidigt som hon vrålglodde på mig hela tiden, så de ögonen kommer jag somna framför mig med ikväll, haha.
Men som tur var så vaknade hon direkt när vi lagt henne ner.
Julia åkte hem, Mikaela och jag cyklade tillbaka till skolan.
Sen har skoldagen bara rullat på.
Slutade vid tjugo över två och har inte gjort ett skit sen jag kom hem.
Men måste sätta mig med matteboken nu, har matteprov imorgon och för er som inte vet så är jag verkligen inget mattesnille.. Tyvärr.

Vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback