Nedräkning

Jag fattar inte? Jag var knappt trött idag när jag vaknade. Ändå satt jag uppe och kollade på "Djävulen bär prada" igår så somnade inte förrän efter tolv och sen upp vid kvart i sju idag.
Shit pommes alltså.
Däremot blev dagen väldigt lång och jag tappade humöret i slutet av dagen.

Efter en dag i skolan har jag faktiskt redan tröttnat, hur kan man? Men jag håller nedräkningen till jullovet nu, bara 51 dagar kvar!
Bara till att hålla ut, gilla läget, sätta på fejksmilet och se glad ut.
Efter en hård dag, dålig träning (pga handleden) så tröstade mamma mig med en god smoothie.
Nu ska jag nog dra mig mot sängen.

Vi hörs imorgon och då ska jag skriva om Göteborgsresan gott folk! Kika in här då.

  

Kommentarer
Julia säger:

Svar; haha förlåt (a) jo men det är faktiskt helt okej nu, är bara hur trött som helst.. <3

2009-11-03 | 15:44:42
Bloggadress: http://juliakjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback