Söta mormor

Ska jag vara ärlig så har jag faktiskt lite smått ångest. Slog upp matteboken 2,5 timma senare än vad jag tänkt.
Hade den uppe i 20 minuter och nästan all tid gick åt att min bror försökte förklara ett tal för mig men som jag aldrig fattade.
Sen kom mormor och då gick det inte koncentrera sig riktigt, haha.
Tobias skulle förklara för henne hur man lägger in bilder från kameran på datorn.

Mormor: Jag måste försöka lära mig, jag kanske kan gå en sån där datakurs? Jag måste lära mig hur jag gör för att inte korten ska försvinna, för det är ganska bra ifall jag vet hur jag inte raderar.
Haha, hon är för söt!
Nu ska jag ta med mig matteboken ner i sängen och försöka förstå. Trevlig sällskap? Nej..

Jag vet att jag lovade att skriva om Göteborgsresan, men som vanligt gör jag massa andra saker och jag har faktiskt glömt bort..
Jag skriver så fort jag kan (och kommer ihåg).
Godnatt. Vi hörs imorgon!


Kommentarer
SUCIO ♥ säger:

Hejsan!

Är du som mig och älskar skor? På min blogg finns där en hemsida där man får gratis skor ifrån!! Pussar SUCIO ♥

2009-11-03 | 22:51:11
Bloggadress: http://sucio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback