Allt jäkla pluggande

Dålig uppdatering jag vet, men det beror på allt jäkla plugg.
I förrgår och igår satt jag hela dagen/kvällen efter skolan men fick ändå inte in någonting.
Hade matteprov igår som gick åt skogen och idag har jag geografiprov som jag inte fattar någonting på!
Det funkar inte när man har så mycket på samma gång...
Det går inte prestera bra på något av det eftersom man måste koncentrera sig på olika saker och ämnen.
Igår blev jag så förbannad för jag inte fattade någonting på geografin!

Aja, idag börjar jag inte förrän tio för att spanskan blev inställd (hoppar av lycka).
Jag tycker det är så tråkigt, haha.
Sitter och lyssnar på gårkvällens Idol. Erik är ju så bra!
Men ska börja göra mig i ordning nu och äta lite.
Frågan är bara; vad ska jag ha på mig?
Hörs senare ikväll, det lovar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback