Hänger med i svängarna igen

Okej, jag behöver verkligen lov! Ni som läste mitt inlägg igår "typisk torsdag" förstår varför.
Självklart var det ju onsdag igår, haha. "Hjulet snurrar men hamstern är död"
Idag däremot är det torsdag, nu hänger jag med i svängarna igen!

Det har varit en dag som varit till och från. Det känns som att man pluggar väldigt mycket förjäves och jag fattar verkligen inte hur vissa lärare sätter betyg.
Åh jag blir sur!
Okej ni förstår ingenting, men fick tillbaka samhällskunskapsprovet idag om "Lag & Rätt". Jag tyckte det gick skitbra när jag skrev det, men när jag får tillbaka provet idag får jag betyget G+..
Det var pga att jag inte har analyserat så mycket som hon ville.
Usch, en sur Jessica blev det efter det!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback