Göteborg imorgon

God kväll allesammans :)
Idag har det varit en måndag med fullrulle. Eftersom det är höstlov har jag inte tid att sitta vid datorn hela tiden, även om jag är en datornörd.
Vaknade vid tolv idag eller min bror kom in och väckte mig då..
Efter en stund cyklade jag bort till Calle. Höll honom sällskap medan han var duktig och målade om i sin systers rum.
Var snäll och lagade mat till honom också, eller bad mig göra det.. Haha

Cyklade hem vid fem eftersom jag var tvungen att äta innan träningen.
Nu ikväll har jag packat och gjort matsäck till tågresan imorgon. Åker äntligen till Göteborg imorgon tillsammans med Linn.
Det ska bli så himla spännande och roligt!
Som ni förstår så kommer jag inte skriva förrän på torsdag kanske, beror på om jag orkar skriva när jag kommer hem på onsdag kväll.
Men titta in under torsdagen så får ni se massa bilder från shoppingen i Göteborg!
Ha det bra nu så hörs vi när jag kommer hem.

Ska sova nu, tåget går vid 08.20 imorgon.. Godnatt :)

Jag och Linn förra hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback